
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем сас запалжане
Collapse
X
-
проблем сас запалжане
здравеите.Имам 164-ка и сам дожолен от нея,но напоследак почна да ми прави мноо мизерии.В смисал зацапжа ми свещите,един път ги смених ама се оказа че не са изгорели просто ги зацапва,като ги почистя и почва да работи перфекто но за кратко.След 1-2 дни се опитах да я запаля и почна да работи на 2-3 цилиндара.От какжо мойе да го прави тожа моля помогнете ми.В момента немога да я закарам и на диагностика работеше като трактор и нямаше мощност да потегли.Дали не е някои датчик?
Тагове: Няма
-
е да мисля да ги сменя, но идеята ми е дали има ниакаква друга причина да ги цапа.Имаш ли ниакакво мнение по тоиа вапрос.Все пак смяната на свещите е 60 лв,и неискам след 2 дни пак да ги сменям.Дали има някакжа друга причина да ги цапа,или може да сам погодил фалшиви сжещи.Едно приятелче ми каза че може някои датчик да е изгорял
Comment
-
Да бе да,.Идеята ми беше ако на някои му се е случвало такова нещо да сподели.
Иначе да те попитам знаеш ли слу4аино тези 164-ки до 92г по принцип трябва да имат отделна перка за питата на климатроника нали?защото като я купих моята нямаше и не ми духа студено през лятото де.Има само една за радиатора.По принцип тази кола като я взех не беше в перфектно састояние де доста бесхе изпусната и се опитвам да я постегна затова пиша толкова в чатаако трагна за всичко по маистори само за нея да работя няма да ми стигне заплатата
Comment
-
колега прегледаи и дистрибуторните капачки,и палците мойе и от там дае поблема ,щото от толкова много свещи изведнай да заработи на 2 цилиндара малко странно.Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.
Comment
-
По въпроса със свещите:
Купи си свещи Беру.Излизат към 50лв.Не са лоши и все още нямат толко ментета.Може да ги цапа от скапани гумички на клапаните,сегменти,прекалено богата смес и т.н..Сигурен ли си че делката са наред?Кабелите?
Вземи 2 свещи,развий на 1 цилиндър свещите,забоди новите свещи в лулите,натисни ги с клещи към главата и някой да завърти на стартер да видиш дали има добри искри.Направи операцията на всички цилиндри и ако имат добри искри явно проблема не е в запалването и трябва да ходиш на диагностика.
По въпроса с перката на радиатора:
1 перка ти е достатъчна да охлажда радиатора на климатика.Проблема е дали се включва перката като го пуснеш и дали въобще има фреон в системата.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
Comment